شاید برایتان عجیب باشد اما از روی مدل رژ لب مصرفی خانم ها می توان به شخصیت آنها تا حدودی پی برد. ما در اینجا مدل های مختلف رژ لب و خصوصیات شخصیتی مربوط به آنها را برایتان آورده ایم.

 

1.سر گرد، گوشه زاویه دار

شخصیت شناسی از روی رژ لب

شما شخصیتی دو بعدی دارید. دیگران یا عاشق شما هستند یا به شدت از شما تنفر دارند، البته این موضوع شما را آزار نمی دهد. شما فردی هستید که از بیان نظرات خود در جمع لذت می برید و دوست دارید ایده هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. برون گرایی صفت بارز شما است و آنجا که دیگران به کمک احتیاج دارند، به عنوان اولین داوطلب در صف اول حضور دارید.

2.سر صاف

شخصیت شناسی از روی رژ لب

بذله گویی و شوخ طبعی شما زبانزد خاص و عام است. شما فردی شاد، چابک و با هوش هستید و ترکیب این صفات با هم شما را جذاب تر از همیشه می کند. بحث کردن و بگو مگو با دیگران موجب ناراحتی تان می شود و گفتگو با افرادی که مخالف تان هستند، برایتان سخت است و این جنبه از شخصیت شما معمولا عشق زندگی تان را می آزارد. فیلم های مستند را از ژانرهای دیگر  به خصوص فیلم های کمدی ترجیح می دهید.

3.سر و گوشه های گرد

شخصیت شناسی از روی رژ لب

اتاق پذیرایی مکان مورد علاقه شما در خانه است. دوست دارید همیشه آن را تمییز و مرتب نگهدارید تا برای پذیرایی از میهمان ها آماده باشد. مراقبت و حفاظت از خانواده مهمترین اولویت زندگی شما است. هنر در زندگی تان جایگاه ویژه ای دارد و موسیقی، نوشتن و نقاشی را به زمینه های دیگر ترجیح می دهید. شما فرد زرنگ و چابکی هستید که تنبلی در زندگی تان جایی ندارد.

4.سر اریب مانند شکل ابتدایی

شخصیت شناسی از روی رژ لب

شما هیچوقت قوانین را نمی شکنید و از ناامید کردن دیگران یا آزردن احساسات شان بیزارید. این جنبه از شخصیت تان، شما را تبدیل به فردی محبوب در هر جمعی، چه محیط کار چه گروه های دوستانه، کرده است.

5.سر صاف مقعر

شخصیت شناسی از روی رژ لب

از این که برای کمک به دیگران آستین هایتان را بالا بزنید، هراسی ندارید. از این که کارها را نیمه تمام رها کنید بیزارید. کنجکاوی شما محدودیت ندارد و هیچوقت از سوال کردن و ریسک کردن نمی ترسید، اگر چه ممکن است شما را به دردسر نیز بیاندازد. این خصوصیت شما باعث می شود که همیشه از شغل، روابط عاطفی و زندگی اجتماعی تان آنچه را که باید دریافت کنید.

6. سر تیز

شخصیت شناسی از روی رژ لب

شما فرد جذاب و باهوشی هستید و قادرید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید و همین خصوصیت موجب بر انگیختن حس حسادت اطرافیانتان می شود. در سفر، به جای نشستن و تماشای مناظر اطراف، دوست دارید چیزهای جدید را تجربه کنید و منحصر بفرد باشید. دیگران شما را فردی جسور و مغرور می شناسند اما شما همیشه به خود اعتماد دارید و به شخصیت خود افتخار می کنید.

7.سر منحنی تیز

شخصیت شناسی از روی رژ لب

افرادی که اطرافتان هستند برایتان بسیار اهمیت دارند. شما پر از عشق و محبت هستید و از کمک کردن به دیگران لذت می برید. خلاقیت شما زبانزد خاص و عام است. تمام حیوانات را دوست دارید اما سگ را به بقیه حیوانات ترجیح می دهید شاید چون وفادار است و وفاداری از خصوصیات بارز شما است.

8.سر اریب تیز

شخصیت شناسی از روی رژ لب

بلند پروازی شما باعث شده که همیشه رهبری گروه را به عهده بگیرید. در میهمانی ها معمولا مرکز توجه هستید و دوست دارید تمام کارها را مدیریت کنید. با حرف هایتان آنقدر دیگران را می خندانید که اشک از چشمانشان سرازیر می شود. روحیه مسئولیت پذیری و اشتیاق شما برای کنترل امور ممکن است گاهی دیگران را بیازارد اما این موضوع برای شما اهمیتی ندارد و به کار خود ادامه می دهید. خانواده، دوستان و حتی همکاران برای شما اهمیت زیادی قائل اند.

منبع:برترین ها