درمان تعریق زیر بغل و از بین بردن موهای زائد با مایکروویو

تیغ زدن، موم انداختن، و لیزر… راه‌های بسیاری برای خلاص شدن از شر موهای زائد وجود دارد، و حالا یک گزینه‌ی جدید برای اضافه کردن به لیست: مایکروویو کردن! بله، درست خواندید!

FDA بتازگی miraDry را برای حذف و کاهش دائمی موهای زیر بغل مجاز اعلام کرده است. این محصول که از «انرژی مایکرو ویو کاملا کنترل شده» برای حذف موها استفاده می‌کند، سال‌هاست که برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل بکار می‌رود. این محصول تحت نام miraSmooth به بازار عرضه خواهد شد، و به زودی در مطب پزشکان در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

درمان تعریق زیر بغل و از بین بردن موهای زائد با مایکروویو

پزشکان برای این درمان از دستگاهی که به نوعی شبیه یک اسکنر بارکد خوان در فروشگاه مواد غذایی است استفاده می‌کنند، و آن را در تمام سطح زیر بغلتان به عقب و جلو می‌برند. به گفته‌ی وبسایت miraDry، این روش برای به حداقل رساندن درد از بی حسی موضعی استفاده می‌کند، و حدود ۴۰ دقیقه هم به طول می‌انجامد. افراد معمولا می‌توانند فورا به زندگی روزمره‌شان برگردند و در عرض چند روز، دوباره ورزش را آغاز کنند.

این سایت می‌گوید که «تمام بیماران تا چند روز پس از استفاده از این روش، در زیر بغل‌هایشان احساس درد می‌کنند» و می‌افزاید که بعضی از افراد در زیر بغل یا بازوهایشان، «احساس سوزن، یا سوزن شدن موقت و کوتاه مدت» دارند، اما بتدریج از بین می‌رود.

بنا به گزارش‌ها، MiraSmooth با لیزر تفاوت دارد، به این دلیل می‌تواند روی تمام رنگ‌های مو، صرفنظر از رنگ پوست فرد بکار برود (لیزر معمولا برای افرادی با پوست روشن و موهای تیره، بهترین تاثیر را دارد).

دکتر اوا شامبن، متخصص پوست دارای بورد تایید شده از miraDry در مطبش در سانتا مونیکا کالیفرنیا از این محصول برای عرق زیر بغل استفاده کرده و می‌گوید که تیم او متوجه شدند که با استفاده از این روش، کاهش دائمی مو نیز بوجود می‌آید. او می‌گوید که این درمان بی خطر است، و خاطر نشان می‌کند که چندین سال است با موفقیت از آن استفاده می‌کند.

اما دکتر جنیفر وایدر، متخصص سلامت زنان، کمی محتاط است. او می‌گوید: با وجود اینکه استفاده از تکنولوژی مایکروویو برای درمان تعرق آغاز شده، و ایمنی و کارایی آن نیز کاملا تایید شده است، اما علی رغم تاید FDA، اطلاعات و داده‌های دراز مدت چندان زیادی درباره‌ی ایمنی و اثربخشی آن برای حذف موها وجود ندارد.

وایدر می‌گوید که او به بیمارانش توصیه نمی‌کند که این درمان را انجام دهند، زیرا اثرات دراز مدت آن را ندیده است. کیفیت انجام این روش به پزشک معالج شما بستگی دارد، بنابراین باید مطمئن شوید فردی را پیدا می‌کنید که در استفاده از آن، با تجربه و شایسته است.

چیز دیگری که باید به یاد داشته باشید: امواج مایکرو ویو می‌توانند آب و چربی این ناحیه را گرم کنند، بنابراین ممکن است شما در زیر بغل‌هایتان دچار قرمزی، تورم و حتی سوختگی شوید.

اگر موی زیر بغل‌تان یک مشکل جدی برای شماست (و همچنین می‌خواهید از تعریق زیر بغلتان هم خلاص شوید) ممکن است ارزشش را داشته باشد که این روش را بررسی کنید. اما اگر فقط یک زیر بغل صاف می‌خواهید، شاید بهترین کار این باشد که تنها از تیغ استفاده کنید.

منبع : سرخاب سفیداب

توسط :

مسئول سايت

داروخانه اینترنتی آرتان طب بزرگترین و کاملترین داروخانه آنلاین

برای مشاهده و خرید لیست کامل سرویس های اتوبوسی ترمینال جنوب کلیک کنید

بازارگاه کامل ترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

زنبیل آنلاین مثل یک ویترین پر زرق و برق است که خرید اینترنتی را برای شما آسان کرده است