راهنمای انتخاب مدل موی مناسب با توجه به فرم و شکل صورت

راهنمای انتخاب مدل موی مناسب با توجه به فرم و شکل صورت

یک راست برویم سر اصل مطلب. بهتر نیست برای انتخاب مدل موهایمان کمی‌حرفه‌ای تر عمل کنیم، و با توجه به شکل و شمایل صورتمان، مدل مویی مناسب انتخاب کنیم؟ قطعا شما هم با ما موافقید. پس ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

مدل موی ایده آل برای صورت‌های بیضی شکل

صورتی بیضی شکل، مانند جسیکا آلبا دارید؟ خوش به حالتان! صورت بیضی، ایده‌آل ترین شکل صورت محسوب می‌شود. خانم‌هایی با صورت بیضی شکل به طور معمول می‌توانند هر نوع مدل مویی را انتخاب کنند، چون که صورت آنها متعادل‌ترین شکل صورت است. پس مدل مویی که مبتنی بر شخصیتتان است انتخاب کنید. پیشنهاد ما لایه‌های بلند برای دختران شیطان، موهای کوتاه و شلوغ برای دختران اجتماعی، و فر و یا موهای موج دار برای دختران مستقل و بی نیاز از دیگران است.

برای صورت‌های گرد از موهای حجم‌دار دوری کنید

اگر مانند شارلیز ترون صورتی گرد دارید، شما مدل مویی نیاز دارید که حجم صورتتان را کاهش دهد و به آن زاویه بدهد. ما موهای صاف و ابریشمی را پیشنهاد می‌کنیم، برای اینکه این مدل از حجم و گردی صورت می‌کاهند. فرق کج و فرق وسط برای شما بهترین‌ها هستند. یا یک مدل لایه لایه‌ی کوتاه یا بلند. چیزی که باید پرهیز کنید: هر برشی که دقیقا تا قسمت چانه است، چرا که باعث گردتر شدن صورت می‌شود.

رام کردن صورت مربعی

برای صورت‌های مربعی (مثل راشل مک آدامز) مدلی نیاز است که زاویه‌های خشن صورتتان را نرم کند و به آن کمی حجم و گردی اضافه کند. پیشنهاد می‌کنیم از یک مدل مو با لایه‌هایی که دقیقا از فک شروع می‌شود استفاده کنید، تا خطوط آرواره‌تان را کمی نرم‌تر نشان دهد، مانند فرق وسط، فرق‌های کج و چتری باریک و صاف. از چتری‌های پر حجم و مدل موی مصری بپرهیزید.

اضافه کردن عرض به صورت‌های کشیده

اگر صورت شما مثل سارا جسیکا پارکر کشیده است، صورت شما نیازمند حجم، حجم، و حجم است! (به همین دلیل است که معمولا در موهای پارکر فرهای بزرگ وجود دارد). مدل موهای لایه لایه، فرق کج، چتری و حجیم چیزیست که موهای شما نیاز دارند. از فرق وسط و موهای خیلی صاف و ابریشمی دوری کنید.

صورت‌های قلبی را به تعادل برسانید

خانم‌هایی با صورت قلبی شکل، مثل ریس ویترسپون، نیازمند مدل موهایی هستند که شکل ناهموار صورتشان را متعادل کند. مدل‌های مناسب این صورت‌ها شامل چتری و فرق وسط است. مدل لایه لایه نیز خوب بنظر می‌رسد، فقط مطمئن باشید که موهایتان تا زیر چانه هستند. مدل موهای کوتاه نیز خوب بنظر می‌رسند، اما حتما مطمئن شوید که قسمت جلوی موهایتان بلند است.

منبع : سرخاب سفیداب

توسط :

مسئول سايت

داروخانه اینترنتی آرتان طب بزرگترین و کاملترین داروخانه آنلاین

برای مشاهده و خرید لیست کامل سرویس های اتوبوسی ترمینال جنوب کلیک کنید

بازارگاه کامل ترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

زنبیل آنلاین مثل یک ویترین پر زرق و برق است که خرید اینترنتی را برای شما آسان کرده است