ساده ترین و کلاسیک ترین مدل کیف دوشی که بیش از همه در سفرها به درد شما می‌خورد. با استفاده از این کیف، وسایل ضروری خود را حمل می‌کنید. رنگ کلاسیک این کیف هم از دیگر ویژگی‌های آن است که ست کردن را برای شما آسان می‌کند.

 

mo12751
اگرترجیح می‌دهید، کیفی متفاوت و خاص داشته باشید، از میان این مدل‌های طرح‌دار و نقشدار استفاده کنید. در این مدل از ترکیب رنگ‌های سرمه‌ای، طلایی و سفید استفاده شده که دست و پای شما را برای ست کردن باز می‌گذارد.
mo12751
اگر در میان این کیف‌های دوشی دنبال کیفی هستید تا در دورهمی‌های دوستانه، کافه نشینی‌های عصرگاهی و سایر برنامه‌های خود استفاده کنید، این مدل مستطیلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل فرم رسمی‌تری دارد ودست شما را برای استفاده در موقعیت‌های مختلف از عادی تا نیمه رسمی باز می‌گذارد.
mo12751


این هم یک مدل کاملا خاص برای خانم‌هایی با سلیقه خاص. این کیف را در تمام مهمانی‌ها از نیمه رسمی تا کاملا رسمی می‌توانید استفاده کنید و بدرخشید.

 

 

mo12751

این هم یک مدل کاملا فانتزی برای خانم هایی که به این مدل کیف‌ها علاقه دارند. پارچه ای بودن این کیف، کاربرد آن را کمی محدود می‌کند مثلا در روزهای بارانی باید قید استفاده از این کیف را بزنید اما در دورهمی‌ها یا  برنامه‌های تفریحی مختلف با این کیف توجه همه را جلب می‌کنید.
mo12751
اگر می‌خواهید یک نمونه از این کیف‌ها بخرید که با ست‌های مختلف قابل استفاده باشند، این نمونه رنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون رنگ‌های عمومی ای  دارند که با ست‌های مختلف قابل استفاده است.
mo12751