ماجرای عشق اول رضا ضراب(گونل،خواننده ترکیه)

گونل زینالوا خواننده آذربایجانی تبار ترکیه / Günel Zeynalova

 

گونل زینالوا خواننده آذربایجانی تبار ترکیه / Günel Zeynalova

 

گونل زینالوا خواننده آذربایجانی تبار ترکیه / Günel Zeynalova

گونل زینالوا خواننده آذربایجانی تبار ترکیه / Günel Zeynalova

 

 

 

گونل زینالوا (به ترکی استانبولی: Günel Zeynalova) خواننده‌ای آذربایجانی تبار است.
وی در تاریخ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۵ در منطقه آق‌دام در اتحاد جماهیر شوروی سابق (جمهوری آذربایجان فعلی) به‌دنیا آمد.

آلبوم‌ها

گونل تاکنون سه آلبوم به نام‌های زیر منتشر کرده است:

  • (Ne olur Allahım (۱۹۹۹
  • (Azeri Günel (۲۰۰۴
  • (Adı Yok (۲۰۰۸

 

رضا ضراب در سال ۲۰۰۲ در یک مجلس میهمانی اعیان و اشراف در استانبول رسماً از گونل یکی از خواننده های جوان و مطرح آن روز‌های ترکیه خواستگاری می‌کند. او در همان مجلس به تیتر یک اخبار کشور ترکیه تبدیل می شود و با پاسخ مثبت گونل رضا ضراب بیش از بیش در کانون توجهات قرار می‌گیرد . ضراب از آن زمان رسما به عنوان نامزد رسمی‌ گونل خواننده جوان ترک و نور چشمی ابراهیم تاتلیس سلطان آواز ترکیه به همگان معرفی می شود و راه صد ساله شهرت را در عرض یک شب طی می‌کند . این پیوند دوستی‌ و همچنین متمول بودن وی در کنار اشتغال به کار تجارت و همگامی و همکاری با تجار بزرگ پله‌های موفقیت وی را برای رسیدن به قله‌های شهرت هموار می‌کند .
اما به ناگاه ورق برگشته و وی در سال ۲۰۰۸ در اقدامی بحث برانگیز به طور ناگهانی از گونل جدا می شود . رضا که تا دیروز حتی در کوچک‌ ترین مجلسی بدون گونل حاضر نمی شود  اعلام می‌کند که با گونل هیچ رابطه ای‌ نداشته و از وی جدا شده است . این موضوع دوباره رضا را تیتر یک روزنامه‌های ترکیه می‌کند، خبری جنجالی. اما جنجالی تر آنکه وی پس از گذشت ۵ ماه در سال ۲۰۰۹ رسماً اعلام می‌کند که مدتهاست با ابرو گوندش رابطه داشته و حالا قصد ازدواج با وی را دارد.

 

با مطرح شدن نام ابرو گوندش رضا صد برابر قبل تر از گذشته در کانون توجهات قرار می‌گیرد و بالاخره خبر ازدواج آنها علنی می شود و رسما زن و شوهر شدنشان به همه اعلام می شود؛ با این تفاوت که رضا ۱۱ سال کوچکتر از ابرو گوندش است . همین اختلاف سنی‌ فاحش آن هم در فرهنگ کشور ترکیه که شوهر از همسر نبایستی کوچک تر باشد به صورت یک بمب خبری منفجر می شود. این ازدواج و معروف بودن و نامی‌ بودن ابرو گوندش در ترکیه و حضور سران زیادی از احزاب مختلف در مراسم میهمانی پس از ازدواج این دو رضا را بیشتر از گذشته در کنار افراد صاحب منصب و با نفوذ ترک قرار می دهد .

 

e9b78__4oy73g2y5ep13p26td
ابرو در ایران پس از ازدواج با ضراب

ابراز محبت ابرو گوندش برای رضا خیلی‌ هزینه دار می شود. او برای اثبات دوست داشتنش و به عنوان کادوی عروسی دو ویلای گران قیمت در شیک‌ترین منطقه استانبول به ارزش ۱۳ میلیون دلار و همچنین یک دفتر کار در ساختمان تجاری سفیر استانبول به ارزش ۴ میلیون دلار به همسرش هدیه می دهد.

پس از ازدواج در سال ۲۰۱۱ آنها صاحب فرزند دختری می‌شوند و باردار شدن ابرو گوندش و ماجرای بچه دار شدنشان مجدد در صدر اخبار قرار می گیرند و از همان روزهای اول پخش خبر تصاویر رضا ضراب و ابرو گوندش مجدد تیتر یک روزنامه و شبکه‌های ترک می شود .

5

از طرفی‌ وی هر روز بیش تر از گذشته خبر ساز می شود. او هر از چند گاهی‌ شرکت و موسسه عظیمی‌ را افتتاح می‌کند و با هر افتتاحی مبالغ هنگفتی پول به چرخه اقتصادی ترکیه وارد می شود . با این فعالیت ها وی بیش تر از گذشته مشهور تر و معروف تر می شود تا جایی‌ که گردش مالی‌ وی در سال ۲۰۰۶ میلادی ۱۴/۵ میلیارد لیر ترکیه برآورد شده است. این رقم برای جوانی‌ با آن سّن و سال یعنی‌ شهرت و قدرت . بدین سان رضا ضراب بیش تر گذشته مشهور و در مراسم‌های مختلف به عنوان میهمان ویژه دعوت می شود .

23865_293

او از هیچ کاری روی گردان نبود؛ از خرید سهام باشگاه اسب سواری تا افتتاح کارخانه کشتی سازی و واردات صادرات مبلمان و هواپیمایی خصوصی و و خیلی‌ چیز‌های دیگر . از همین راه ها وی صاحب ثروت هنگفتی می شود . ضراب همچنین در مراسم های مختلف با حضور در کنار مسئولان رده بالای ترکیه به عنوان یک جوان خلاق و تاجری موفّق به میهمانان معرفی می شود.

سرانجام وی در دسامبر سال ۲۰۱۳ درعملیاتی که از آن به عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های پلیس ترکیه نام برده می شود، دستگیر شد. اما این عملیات آغاز شکاف عمیق حتی میا‌‌ن دولتمردان ترکیه را کلید زده است و افراد بسیار قدرتمند در عرصه اقتصادی و سیاسی را با خود به زیر کشیده است . داستان از اینجا شروع شد که ایران تابستان سال گذشته ۶.۵میلیارد از پول های حاصل از فروش گاز به ترکیه به طلا تبدیل کرده بود .

روزنامه حریت مدعی می شود که یکی از این محموله های طلا متوقف می شود . این توقف به دنبال دستور وزارت دارایی آمریکا صورت می گیرد؛ چرا که آنها مدعی بودند بانک خلق ترکیه در جریان این معاملات نقش داشته است. از آن زمان و به دنبال اعتراض آمریکایی ها، دادستانی ترکیه برای خوش خدمتی، رضا ضراب را احضار می کند و بازجویی ها از او از آن زمان کلید می خورد. سرانجام این تحقیقات به دستگیری رضا ضراب منتهی می شود. دستگیری رضا ضراب نه تنها دست بابک زنجانی را درپولشویی رو کرد بلکه باعث شد که ایران نیز در چند نوبت به موضوع واکنش نشان داده و تکذیبیه صادر کند .