قبل از «فروش کلیه» بخوانید – خرید و فروش ” کلیه”

 

در صورتی که به هردلیلی تصمیم به اهدای کلیه دارید لطفا نکات زیر را رعایت نمایید

نکته بسیار مهم (98/3/01) . به هیچ عنوان شماره خود را در اینترنت به عنوان فروشنده کلیه ثبت نکنید. اخیرا مشاهده شده است کسانی از طرف فردی که خود را خریدار کلیه از اروپا و ترکیه معرفی می کند ، مورد کلاه برداری قرار گرفته اند. باندهایی از این دست ، شما را با وعده پول هنگفت برای فروش کلیه فریب داده و در صورت همراهی ، در کشورهای همسایه به صورت غیر قانونی اقدام به عمل جراحی کرده و تمام اعضاء قابل فروش بدن را خارج می کنند (هر دو کلیه ، کبد و …)

توجه : هیچ اطلاعی از روش های خرید و فروش کلیه نداریم لطفا به هیچ عنوان سوال نفرمایید. ممنون.

پیام یکی از فروشنده های کلیه :

عزیزان من یک اهدا کننده هستم که پس سالیانی در ازای یک مبلغ اندک کمک مالی کلیه خود را به مریض نیازمند دادم. رعایت نکات زیر را پیش از اهدا فراموش نکنید :
۱- چند ماه قبل از تصمیم به اهدای کلیه نمک را سر سفر و مواد نمکی را کنار بگذارید ( عدم رعایت آن خطرناک است )

قبل از «فروش کلیه» بخوانید - خرید و فروش " کلیه"

نکته مهم : لطفا از ارسال آگهی خرید یا فروش کلیه در بخش نظرات خودداری فرمایید. در بخش نظرات این مطلب هیچ شماره تلفن و یا راههای ارتباطی دیگری نمایش داده نخواهد شد.ما هیچ اطلاعی از روش های خرید و فروش کلیه نداریم . لطفا سوال نفرمایید. باتشکر / حسینی

۲- پیش از اهدا و حدود ۲ یا ۳ هفته پیش از اهدا حتماً فشار خون خود را هر روز چک نموده، یادداشت کنید که اگر فشار داشتید، بدان واقف باشید
۳- لاپراسکوپی در بیمارستانهای دولتی اغلب انجام نمی‌شود که جراحی سنگینی و دردناکی، در انتظار شما خواهد بود که حتی تزریق موروفین درد را تسکین نمی‌دهد، مگر شیافت دیکلوفناک۱۰۰٫ لذا اگر توانایی جراحی غیر لاپراسکوپی دارید، مبادرت بدین امر نموده، در صورت درد دردناک از پرستار تقاضای دو شیاف دیکلوفناک نمایید که کاملاً درد شما را تسکین خواهد داد. بواقع بیشتر پرستارها وقعی به دردهای شما نمی‌دهند.
۴- حدالامکان مبلغ خود را در توان افراد کم بضاعت تعیین نمایید که کلیه شما خاص مریض های طبقه سرمایه داری نگردد.
۵- فراموش نکنید که مبلغ دریافتی از گیرنده کلیه، بابت یک کمک مالی متقابل است نه خرید و فروش عضو بدن، چه تنها بابت شکافتن بدن توسط تیغ جراحی از منظر قوانین اسلامی، دیه ای بایست قایل باشند که بواقع پرداخت مبلغ کمک مالی به اهدا کننده کلیه، ابتدا بدلیل شکافتن تن است که جراحتی عمیق و اغلب عریض پدید می‌آورد و قطع عضویی از بدن و سپس هزینه های پس از جراحی و غیره
۶- حتماً خودتان درباره بیمارستان محل جراحی تصمیم گرفته، آنرا با درایت و تحقیق بپذیرید.
۷- فقط از طریق انجمن حمایت از بیماران کلیوی اقدام کنید که بالاترین ضریب امنیت برای حفظ سلامت شما طی بررسی و اجازه عمل چند فوق تخصص کلیه مرتبط با انجمن تامین گردد.
۸- از بیمارستانهای آموزشی بپرهیزید

 

به نقل از سایت : http://iran-jobs.blogsky.com/

کلید واژه ها :

سایت ثبت نام فروش کلیه کانال تلگرام فروش کلیه شماره خریداران کلیه آگهی فروش کلیه مرکز خرید

و فروش کلیه شماره تلفن دلالان کلیه فروش کلیه در تهران قیمت روز کلیه همراه با جدول قیمت

ثبت نام برای فروش کلیه شماره خریداران کلیه کانال تلگرام فروش کلیه قیمت روز کلیه

همراه با جدول قیمت قیمت کلیه در سال ۹۵ مرکز خرید و فروش کلیه آگهی فروش کلیه فروش کلیه در تهران

در بحبوحه‌ی افزایش قیمت‌ها، بیم و امید بسیاری در اغلب بازارها شکل گرفته است. از بازار مسکن و خودرو گرفته تا بازار سکه و ارز. اما تردیدی نیست که اذهان عمومی از بازاری غافل است که  به علت سوداگری، فشار اقتصادی و نبود سیستم نظارتی قوی، تنورشان حسابی داغ شده، اما در خلوت!

کمتر کسی خرید و فروش کلیه را به عنوان یک بازار کسب و کار در نظر می‌گیرد. اینکه اصلا فضایی به اسم «بازار کلیه» بر سر زبان‌ها باشد، بسیار غریب به نظر می‌رسد.

در کوران تغییر وضعیت اقتصادی کشور و در روزهایی که خروج از رکود به عنوان یک امیدواری دیده می‌شود، کسب و کار دلالان کلیه سکه است. به صراحت هرچه تمام‌تر شاهدیم که فروشندگان به راحتی آگهی می‌کنند، گیرندگان بی‌پول برای جور کردن پول خود را به این در و آن در می‌زنند، در این میان واسطه‌ها هم پا به پای تورم، قیمت می‌دهند.

مرگ کسب و کار من است
بی‌تعارف یادمان باشد خرید و فروش کلیه در کشور آنقدرها هم مخفی نیست. به وضوح شاهد کشیده ‌شدن پای واسطه‌گران به  وسط این بازار و افزایش قیمت‌ها هستیم. گاهی برای خرید یک کلیه باید پولی به اندازهی خرید یک ماشین صفر کنار گذاشت. شوخی نیست. بحث و مرگ زندگی وسط است.

تاسف‌برانگیزتر آنکه اگر زمانی با تماشای یک کاغذ افتاده در گوشه‌ی خیابان با عنوان «فروش فوری کلیه»، دلمان ریش می‌شد، اکنون فقط کافی است تا با دقت به خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف خود نگاه کنیم تا دریابیم که هم‌چون قسمت نیازمندی‌ روزنامه‌ها، بخش قابل توجهی از تبلیغات خیابانی به همین بازار اختصاص یافته است.

کافی است چند ساعتی مقابل یکی از بیمارستان‌‏ها منتظر ماند یا از خیابانی معروف به این عنوان بالا و پایین رفت تا فروشندگان و دلالان کلیه به سراغمان بیایند و پیشنهادهایشان را بدهند. گویی سال‌هاست که در این راسته فعالیت می‌کنند.

خرید و فروش آنلاین
بازاریابی در این بخش راه خود را به فضای مجازی پیدا کرده و چندین وب‌سایت به همین نام و در این زمینه به فعالیت می‌پردازند و از متقاضیان و فروشندگان می‌خواهند تا در خواست خود را در این صفحه مطرح کنند.

«مرجع خرید و فروش کلیه انسان در ایران»، «قیمت روز کلیه همراه با جدول قیمت» تنها عنوان چندی از وبلاگ‌ها و سایت‌های فعال در این بازار هستند که با سر زدن به آنها فقط تعجبمان از تنوع قیمت‎ها و متقاضیان این بازار بیشتر می‌شود.

فروشندگانی با حداقل میانگین ۱۸سال و قیمت‌هایی با حداقل ۲۰ میلیون تومان که برای تعیین همین رقم هم هیچ نوع سقفی وجود ندارد و بنا به تمایل اهداکننده و نیاز خریدار قیمت  با توجه به شرایط اقتصادی موجود حتی از خرید یک واحد مسکونی هم بالاتر می‌رود.

فروشندگان چه کسانی هستند؟
آمار نشان می‌دهد بیشترین فراوانی فروشندگان به علت فقر و یا اعتیاد دست به چنین کاری می‌زنند. البته افرادی که به قصد نیکوکاری چنین نیتی دارند از مسیرهای مرسوم و استاندارد اقدام می‌کنند.  افرادی که در قبال حفظ نامشان حاضر به گفتگو می‌شدند.

در تمام پرس و جو‌هایی که داشتیم تنها یک چیز به عنوان وجه مشترک و یا علت اصلی این فروشندگان به چشم می‌آمد و آن هم «مشکلات اقتصادی» بود.

طبیعی است که وقتی تنور کارهای غیر قانونی داغ شود، پای دلالان هم باز خواهد شد. سعی خواهند کرد تا با ترفندهای کاسبی خود، حداکثر قیمت را به جیب بزنند. وجه تمایز این دلالان با سایر نمونه‌ها، اول سهولت دستیابی و دوم، تضمینی است که در خصوص پیداکردن کلیه‌ی مورد نظر می‌دهند.

تا حدی آسان که از خود می‌پرسید: آیا واقعاً آنچه که معامله می‌شود، همان کلیه آدمی است؟!

توجه : هیچ اطلاعی از روش های خرید و فروش کلیه نداریم لطفا به هیچ عنوان سوال نفرمایید. ممنون.