آیا میدانید تسخیر ذهن و قلب مخاطبان هدف در کسب و کارها٬در یک فرایند برند سازی امکان پذیر است؟ شرکت ادریس با توجه به تجربه و تخصص خود در فرایند برندینگ٬ با تلاش نیروهای خلاق خود٬سبکی خاص و ویژه ای را متناسب با برند شما خلق میکند ٬‌تا هوشمندانه و هدفمند در بین رقبای خود صدرنشین باشید و مهم تر از آن نمودار رشد کسب و کارتان همیشه مثبت باشد.

اگر دوست دارید مخاطبان هدف٬محصولات و خدمات شما را در بین رقبا انتخاب کنند٬و به برند شما وفادار بمانند٬ باید طبق یک استراتژی برنامه ریزی و حرکت کنید و این به معنای هویت بخشیدن به برند شما است.

اگر تمایل دارید٬مخاطبان یک حس کاملا متفاوت و مثبت نسبت به برند شما داشته باشند٬ یا دوست دارید مشتریانی وفادار جذب کنید٬ در یک کلمه متمایز و جذاب باشید٬ باید بتوانید هویت سازی برندتان را اصولی و حرفه ای عملیاتی کنید …

شرکت تبلیغاتی ادریس

اگر برند سازی شما حرفه ای باشد٬ دیگر نگران ترفند های رقبا نخواهید بود که آیا مخاطبان شما را با ارزانی و جایزه به سمت خود جذب میکنند یا خیر !!!هرگز این اتفاق نخواهد افتاد اگر فرایند برندینگ با آنالیز رقبا و بررسی اهداف شرکت صورت بپذیرد.

باید باور کنیم در هر حوزه ای ده ها و صدها گزینه برای مشتریان وجود دارد٬ اگر به فکر موفقیت هستید باید کاری کنید که انتخاب اول و آخر مخاطبان باشید. برند سازی و وفادار کردن مشتریان کار بسیار پیچیده ای است با توجه به رقبایی که مدام تلاش میکنند و سلیقه هایی که هر آن یک تصمیم میگیرند …

از این رو شرکت تبلیغاتی ادریس تلاش میکند در کمترین زمان و با هزینه هایی که حکم سرمایه گذاری دارند٬ با طراحی استراتژی حرفه ای برندینگ٬فرایندی را رقم بزند تا در بین برندهای رقیب٬ در ذهن و قلب مشتری جای بگیرید و دیگر برای همیشه دغدغه ای به نام فروش نداشته باشید.

دیگر خدمات شرکت ادریس  به صورت تیتروار  تقدیم نگاه سبزتان می شود …
واحد طراحی گرافیک این شرکت :
طراحی بسته بندی
طراحی ست اوراق اداری
طراحی انواع لوگو
طراحی انواع سایت بر اساس نیاز بازار
و …

متخصصان خلاق شرکت ادریس در زمینه ی راه اندازی کمپین تبلیغاتی میتوانند به صورت رایگان به مدیران کسب و کارها مشاوره بدهند تا در مسیر تبلیغاتی اصولی و هدفمند قرار بگیرند. برای دریافت مشاوره ی رایگان میتوانید با شماره ی ۸-۸۸۳۴۱۱۹۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .
برای مشاهده آخرین نمونه کارهای شرکت ادریس میتوانید از طریق نشانی  http://www.edris-ac.com  اقدام کنید.

اگر دوست دارید در بین رقبای خود٬با فاصله … صدرنشین باشید … با ما تماس بگیرید.

با تشکر
شرکت ادریس

پایان/رپورتاژ آگهی