این اتفاق برای بهترین ماها نیز خواهد افتاد: پس از ماه‌ها لاک ناخن زدن، هنگامی که متوجه می‌شوید ناخن‌هایتان کمی از کیفیت همیشگی‌شان افتاده، خجالت زده می‌شوید.

 ۵ درمان طبیعی برای ناخن‌های زرد

ناخن‌های زرد کاملا رایج است و الزاما خیلی مهم نیست (اگر شک دارید از یک پزشک بپرسید). بعلاوه مشکلی است که مبارزه با آن نیز خیلی ساده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه دوباره ناخن‌هایتان بدرخشند، در عوض مراجعه به درمان‌های شیمیایی، این داروهای طبیعی و در کل بی خطر را امتحان کنید. این‌ها باعث خواهند شد تا بدون نیاز به زمان خاصی دوباره ناخن‌هایتان به شکل و شمایل نرمالشان در بیایند.

جوش شیرین

الیزابت گارسیا، متخصص زیبایی، پیشنهاد می‌کند که جوش شیرین را با کمی آب مخلوط نمایید – ماده‌ی خمیر شکلی بدست می‌آید – ناخن‌هایتان را چند دقیقه‌ای در آن فرو ببرید. دقیقا به همان شکل که جوش شیرین می‌‌تواند لکه‌های سینک ظرف شوییتان را از بین ببرد، خواهد توانست ناخن‌های شما را هم از رنگ زردی که گرفته اند خارج کند!

آب اکسیژنه

جوش شیرین دم دستتان نیست؟ گارسیا می‌گوید انگشتانتان را در آب اکسیژنه غوطه ور سازید. اما بدانید که این راه درمانی کمی بیشتر طول خواهد کشید: نیاز دارید تا چند روز ۵ دقیقه اینکار را انجام دهید تا نتیجه‌اش را ببینید.

آبلیمو

گارسیا توصیه می‌کند که بعنوان یک راه درمانی طبیعی واقعی، یک لیموترش را برش بزنید و ناخن انگشتانتان را به آن بچسبانید. اسید درون این میوه، میتواند بطور طبیعی ناخن‌های شما را سفید کند.

روغن درخت چای

برای اینکه ناخن‌هایتان در بلند مدت سالم و تمیز بنظر برسند، از این ضد عفونی کننده‌ی طبیعی روی ناخن‌ها و پایه‌ی ناخن‌هایتان استفاده نمایید، که می‌تواند پس از استفاده‌ی عادی به مدت دو تا سه ماه، زردی ناخن و حتی عفونت آنرا برطرف کند.

استفاده از این روغن حتی می‌تواند ناخن‌های شما را از زرد شدن برای نخستین بار نیز جلوگیری کند.

لاک‌های پایه‌ی طبیعی

گارسیا می‌گوید همیشه بخاطر بسپارید که قبل از استفاده از هر لاک ناخنی، مخصوصا رنگ‌های تیره، بیس کت یا همان لاک پایه بمالید، بنابراین می‌توانید از تغییر رنگ ناخن‌هایتان پیشگیری کنید. از یک برند غیر شیمیایی که فاقد فتالات، پارابن، استون و انواع حلال‌ها هستند استفاده کنید.

منبع : سرخاب سفيداب

http://sorkhabsefidab.com/nails/yellow-nail-remedies/

كليد واژه ها : ناخن‌های زرد کاملا رایج است و الزاما خیلی مهم برای اینکه دوباره ناخن‌هایتان بدرخشندجوش شیرین می‌‌تواند لکه‌های سینک ظرف شوییتان انگشتانتان را در آب اکسیژنه غوطه ور سازید راه درمانی طبیعی واقعی، یک لیموترش را برش بزنید ناخن‌هایتان در بلند مدت سالم و تمیز بنظر برسند دو تا سه ماه، زردی ناخن و حتی عفونت آنرا برطرف کند از تغییر رنگ ناخن‌هایتان پیشگیری کنیدناخن‌های زرد کاملا رایج است و الزاما خیلی مهم برای اینکه دوباره ناخن‌هایتان بدرخشندجوش شیرین می‌‌تواند لکه‌های سینک ظرف شوییتان انگشتانتان را در آب اکسیژنه غوطه ور سازید راه درمانی طبیعی واقعی، یک لیموترش را برش بزنید ناخن‌هایتان در بلند مدت سالم و تمیز بنظر برسند دو تا سه ماه، زردی ناخن و حتی عفونت آنرا برطرف کند از تغییر رنگ ناخن‌هایتان پیشگیری کنید