پسورد ورود به ویندوزتان را فراموش کرده اید ؟ روش های زیادی برای ورود به ویندوز در صورت ندانستن یا فراموش کردن رمز عبور وجود دارد .

در صورتی که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده اید ، با روش های زیر میتوانید پسورد ویندوز خود را بشکنید و بدون وارد کردن رمز قبلی ، به ویندوز خودتان دسترسی داشته باشید .

1 – استفاده از بازیابی آنلاین رمز عبور ویندوز

در هنگام ثبت رمز برای ویندوز ، گزینه هایی برای بازیابی رمز در صورت فراموشی وجود دارد . در صورتی که هنگام ایجاد رمز عبور در ویندوز 10 و ویندوز 8 ، حساب کاربری مایکروسافت خود را به عنوان روش ریکاوری رمز وارد کرده  اید ، به آدرس https://account.live.com/resetpassword.aspx  مراجعه نمایید ( از طریق گوشی ، تبلت یا یک کامپیوتر دیگر )

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز

گزینه ” i forgot my password ” را انتخاب کرده و روی  next  کلیک کنید .

در صفحه جدید که باز میشود ، آدرس ایمیل و یا شماره موبایلی که در موقع فعال کردن حساب مایکروسافت استفاده کردید را وارد کنید .

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز

 

بعد از وارد کردن شماره موبایل یا آدرس ایمیل ، کدهای امنیتی تصویری را تایپ کرده و روی next  کلیک کنید .

در صفحه جدیدی که باز میشود ، نحوه تایید هویت مد نظرتان را انتخاب کنید .

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز

 

در صورتی که موقع ثبت حساب مایکروسافت ، شما یک شماره موبایل و یه آدرس ایمیل پشتیبانی به غیر از آدرس ایمیل مایکروسافت را جهت تایید هویت و ار سال کد وارد کرده اید .

گزینه اول را انتخاب کرده و روی  next  کلیک کنید .

در صورتی که موقع ثبت حساب کاربری ماکروسافت ، هیچ آدرس ایمیل و شماره موبایلی جهت پشتیبانی وارد نکرده اید ، گزینه دوم را انتخاب کرده و یک آدرس ایمیل جهت ارسال کد وارد کنید . ( توجه داشته باشید که این آدرس ایمیل بهتر است یک آدرس ایمیل دیگر شما باشد )

 

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز

در صفحه بعدی ، در صورتی که گزینه اول را انتخاب کرده باشید 4 رقم از شماره موبایل خود را وارد کنید و روی send code  کلیک کنید تا کد تایید هویت برای شما اس ام اس شود .

بعد از دریافت کد تایید هویت ، کد را در کادر مربوطه وارد کرده و وارد شوید

**********

2-  استفاده از safe mode  برای ورود به ویندوز بدون نیاز به پسورد

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، در صفحه ورود ویندوز روی گزینه استارت کلیک کنید ( پایین سمت راست )

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز

در منویی که باز میشود روی گزینه ریستارت ، همزمان با نگه داشتن دکمه شیف کیبورد ، کلیک کنید . وقتی کامپیوتر شما ریستارت شد ، به جای انتقال مستقیم به صفحه لوگین ویندوز ، به صفحه انتخاب گزینه های بیشتر منتقل خواهید شد ( Choose an option ) در این صفحه دکمه اف 4 را فشار دهید تا وارد حالت  safe mode  ویندوز شوید . ( ممکن است در بعضی از دستگاه ها کمی متفاوت باشد )

در مرحله بعدی روی فلش کلیک کرده و گزینه ” Administrator ” را انتخاب نمایید . بعد از انتخاب این گزینه ، کادر پسورد را خالی گذاشته و وارد ویندوز شوید .

بعد از ورود ، کنترل پنل ( Control Panel ) را باز کرده و روی گزینه  ” User Accounts ”  کلیک کنید .

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز

 

در صفحه بعدی روی گزینه ” Manage Another Account ” کلیک کنید

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز

 

اکانتی که رمز عبور آن را فراموش کرده بودید انتخاب کرده و رمز عبور جدید را وارد نمایید . بعد از ذخیره ، ویندوز خود را ریستارت کرده و با استفاده از رمز عبور جدید ، وارد ویندوز شوید

2 روش ساده برای شکستن پسورد ورود به ویندوز


با این روش ها به راحتی و بدون داشتن پسورد میتوانید وارد ویندوز شوید . امیدواریم از این روش ها برای ورود بی اجازه به کامپیوتر یا لپ تاپ سایرین استفاده نکنید :)

 

تهیه و ترجمه اختصاصی از سایت باعلم ( baelm.net )

همچنین پیشنهاد میشود بخوانید :

دیلیت اکانت تلگرام

 

فراموش کردن پسورد ویندوز 10 فراموش کردن پسورد ویندوز 8, بازیابی پسورد ویندوز 7 بدون سی دی ویندوز چگونه رمز کامپیوتر را بشکنیم ویندوز 7, هک پسورد ویندوز 7 چگونه رمز ویندوز 7 را باز کنیم, عبور از پسورد ویندوز 7 شکستن پسورد ویندوز 10, هک رمز ویندوز 10 برداشتن رمز ویندوز 10, رمز عبور ویندوز 10 حذف پسورد لاگین ویندوز 10, نرم افزار حذف پسورد ویندوز 10 نرم افزار ریست پسورد ویندوز 10, بازیابی رمز ویندوز ,