آدم آهنی

اکثر خانمها دوست دارند که سینه هایشان را بزرگتر کنند. شاید شما هم یکی از آنها باشید.

سویا، کنجد، رازیانه ، هویج ، شیرین بیان ، جو، سیب زمینى یام ، پنج انگشت ، فلفل برى که به صورت قطره هاى روزانه ویتاگنوس و…  موجب تحریک و ترشح هورمون استروژن در زنان مى شوند.

ویتامینE یک تنظیم کننده هورمونى است که موجب افزایش ترشح هورمون هاى تخمدان ها مى شود و سطح استروژن خون را ثابت نگه مى دارد.

 

منابع خوب برم و فیتواستروژن در میوه ها و سبزی ها شامل موارد زیر است:

انواع آلو، توت فرنگی ، سیب ، گوجه فرنگی ، گلابی ، انگور، گریپ فروت ، پرتقال ، تمشک و سبزی هایی مثل مارچوبه ، چغندر، فلفل دلمه ، ساقه کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم ، هویج ، کاهو، پیاز، سویا، سیب زمینی ، شلغم و جو.

تخمه آفتابگردان ، کنجد و موادی از این قبیل حاوی فیتو استروژن هستند و میزان این ماده در آنها چندین برابر بیش از سایر مواد گیاهی است

همچنین میتوان از عرق رازیانه یا عرق شوید و عرق گل همیشه بهار که حاوی هورمون زنانه هستند مصرف کرد این عرقیات باعث تنظیم قاعدگی هم میشود . البته در صورتی که علل فوق یعنی لاغری و بی نظمی قاعدگی و… نباشد از این عرقیات میتوان استفاده کرد.

عرقیات مذکور را نباید همزمان با داروهای شیمیایی استفاده کرد و عرق رازیانه را هم بهتر است یک هفته در میان استفاده کرد! چون عرق رازیانه بخاطر داشتن هورمون استروژن موجب چاقی و افزایش وزن هم میشود. همچنین گفته شده زیاده روی در مصرف رازیانه ممکن است معده را سست کند و باعث تشنج هم بشود. برای بزرگ کردن سینه ها فقط از رازیانه استفاده نکنید میتوانید بجای رازیانه از منابع دیگر استروژن مثل شوید-سویا-کنجد-تخمه افتابگردان و…. استفاده کنید

ماساژسینه ها زیر دوش حمام و استفاده از سوتینهای نرم و اسفنجی موثر است ضمنا خواب و استراحت کافی باید داشته باشید .بالاخره در موارد شدید و مقاوم می توان از مشاوره جراحان پلاستیک و نصب پروتز یا ترانسفر چربی و پی ار پی سود جست.

 

دکتر گیتا فقیهی – متخصص پوست و مو

زیبــا شــو دات کام

کلید واژه ها :  بزرگ کردن سینه به روش طبیعی بزرگ کردن سینه بزرگ کردن سینه با گیاهان دارویی بزرگ کردن سینه بدون عمل جراحی بزرگ کردن سینه بزرگ کردن سینه