از بین بردن علائم سرماخوردگی با سه مرحله ی پیشنهادی…

 درمان سریع سرماخوردگی
از بین بردن علائم سرماخوردگی با سه مرحله ی پیشنهادی…

 پیشگیری از سرماخوردگی

حتما تاکنون پیش آمده که علائم بیماری را در خود مشاهده کنید : به عنوان مثال گلوی شما دچار خارش شود، چندین بار بیش از حد عطسه کرده اید ، احساس تب ، سردرد و سرگیجه دارید و …شما در مراحل اولیه ی سرماخوردگی هستید ؛ اما سه روش پیشگیری آسان می تواند به شما کمک کند که از شرّ یک سرماخوردگی مزاحم خلاص شوید یا حداقل علائم آن را کاهش دهید.

1.سوپ مرغ درست کنید

بر طبق یافته های مطالعاتی دانشگاه نبراسکا ، استفاده از سوپ در درمان بیماری ها ، تنها تجویز شده از سوی خانم های خانه نیست ؛ بلکه استفاده از یک سوپ مناسب می تواند در قالب یک عامل اصلی به کاهش علائم سرما خوردگی شما کمک کند.

در این رابطه پیشنهاد میشود بخوانبد :

طرز تهیه سوپ مرغ با سس آلبالو

طرز تهیه سوپ مرغ و کدو

طرز تهیه سوپ نخود و مرغ با زنجبیل

2.برای کاهش علائم سرماخوردگی سعی کنید ویتامین C مصرف کنید

استفاده از ویتامین C احتمالا” نمی تواند از سرماخوردگی شما جلوگیری کند ، اما بررسی انجام شده در 29 آزمایش مرتبط در این خصوص نشان داده است که مصرف روزانه ی ویتامین C به محض اینکه شما احساس می کنید علائم سرماخوردگی را دارید ، می تواند میزان از کارافتادگی بدن شما را تا 8 درصد کاهش دهد.به طور متوسط شما در روز به حدود 1000 میلی گرم ویتامین C یعنی در حدود یک گرم از این ویتامین را در روز نیاز دارید.

3. برای کاهش علائم سرماخوردگی و بهبود سریع ، بهتر است بیشتر بخوابید

در طول خواب ، سیستم ایمنی بدن شما پروتئین هایی به سیتوکین ها که عفونت ها را از بین می برد آزاد می کند.همچنین اگر شما به میزان کافی و به طور مداوم چشمان خود را بسته نگه دارید این کار به شما کمک میکند که از تو دماغی صحبت کردن بیشتر در آینده جلوگیری کنید.

 

تهیه و ترجمه اختصاصی / مجله اینترنتی باعلم دات نت / https://baelm.net