تقسیم یکسان چیدمان در دو طرف منجر می شود افراد دقیقا روبروی یکدیگر بنشینند
استفاده از مبلمان مینیمال کم ارتفاع، توجه را به سمت معماری خانه ی شما جلب می کند
کاناپه ها را کنار بگذارید و با مبل های راحتی تک نفره تان یک ناحیه ی گرد ایجاد کنید
اگر یک وسیله ی بازی بزرگ مانند میز بیلیارد دارید، فضای نشیمن تان را حول آن ایجاد کنید.
اگر عاشق لوازم دکوری و هنری هستید، از آن ها برای چیدمان نشیمن تان کمک بگیرید
طراحی داخلی موفق برای نشیمن به دو عامل بستگی دارد: شکل فضا و سبک زندگی کاربر. بعضی افراد ممکن است فضاهای قرینه را بپسندند، در حالی که بعضی دیگر فضاهای پر هرج و مرج با چندین بخش نشیمن را ترجیح می دهند. اما کوچک، طویل، باریک یا بلند بودن نشیمن تان اهمیتی ندارد، شما می توانید از چیدمان مبلمان تان برای نمایش سبک موردعلاقه ی خود استفاده کنید و در عین حال فضایی دعوت کننده و دوست داشتنی برای مهمان هایتان خلق کنید.

اصول چیدمان اتاق نشیمن,دکوراسیون نشیمن

چیدمان قرینه برای نشیمن
در این نشیمن تک رنگ، شومینه به عنوان یک نقطه ی کانونی جلب توجه می کند. تقسیم یکسان چیدمان در دو طرف منجر می شود افراد دقیقا روبروی یکدیگر بنشینند. این شیوه یکی از بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل است. چیدمان های قرینه مانند این نمونه معمولا رسمی تر هستند.

 

ایده های چیدمان اتاق نشیمن,طراحی اتاق نشیمن

طراحی داخلی مینیمال برای نشیمن
استفاده از مبلمان مینیمال کم ارتفاع، توجه را به سمت معماری خانه ی شما جلب می کند. در این فضای ساده اما باشکوه هیچ نیازی به میز های عسلی، آباژور های رومیزی یا هر خرت و پرت دیگری نیست.

 

طراحی داخلی اتاق نشیمن, ایده هایی برای طراحی داخلی خانه

چیدمان متعادل در نشیمن
می دانید چگونه می توانیم چگونه اتاق نشیمن خود را زیبا کنیم؟ کاناپه ها را کنار بگذارید و با مبل های راحتی تک نفره تان یک ناحیه ی گرد ایجاد کنید. چیدن مبلمان دور اتاق با یک میز مهمانی یا مبل عثمانی برای مواقع نیاز، تعادل مطلوبی برای گفتگو ایجاد می کند.

 

انواع چیدمان اتاق نشیمن,طراحی داخلی نشیمن

چیدمان سیال در دکوراسیون نشیمن
اینکه با این فضای طویل چه باید کرد، کار سختی است، اما طراح با استفاده از یک چیدمان سنتی، جریان مشخصی را از یک سوی این فضا به سمت دیگرش ایجاد کرده است. مبل تختی بدون پشتی به جای جداسازی فضا، دو سمت اتاق را به هم متصل می کند. این مبل یکی از وسایل کاربردی برای چیدمان نشیمن در دکوراسیون منزل است.

 

دکوراسیون نشیمن, اصول طراحی اتاق نشیمن

چیدمان هماهنگ مبلمان در نشیمن
این نشیمن با مبلمان متنوع در شکل ها و اندازه های مختلف، افراد زیادی را در خود جای می دهد. کاناپه در کنار دیوار عقب جای گرفته، در حالی که بقیه ی مبل ها گرداگرد یک میز مهمانی بزرگ چیده شده اند. یک نیمکت بدون پشتی نیز جبهه ی روبرویی این فضا را به زیبایی متعادل کرده است.

 

طراحی اتاق نشیمن,اصول چیدمان اتاق نشیمن

دکوراسیون سرزنده و سرگرم کننده برای نشیمن
فضای نشیمن الزاما نباید جدی و رسمی باشد. اگر یک وسیله ی بازی بزرگ مانند میز بیلیارد دارید، فضای نشیمن تان را حول آن ایجاد کنید. در این فضا، میز بیلیارد جای مبل های معمولی را گرفته و صندلی های متنوع در سمت دیگر اتاق جای گرفته اند. نیمکت های سنتی با دسته های گشاده در زیر پنجره ها به صورت ماهرانه ای بر حس سرزندگی و سرگرم کنندگی فضا تأکید می کنند. پس در انتخاب مبلمان مناسب برای دکوراسیون داخلی نشیمن دقت کنید.

 

عوامل متفاوت اتاق نشیمن, طراحی داخلی اتاق نشیمن

طراحی دکوراسیون نشیمن کوچک
نشیمن های کوچک این فرصت را ایجاد می کنند که سبکی برجسته و چیدمانی دنج و خودمانی داشته باشیم. یک نیمکت پشتی دار به جای کاناپه های رایج در این نشیمن استفاده شده که به خوبی در میانه ی این اتاق قرار گرفته است. ترکیب آن با دو صندلی بدون دسته و یک نیمکت معمولی در پشتش، فضای کافی برای نشستن فراهم می کند.

 

ایده هایی برای طراحی داخلی خانه,انواع چیدمان اتاق نشیمن

دکوراسیون نشیمن با لوازم هنری
اگر عاشق لوازم دکوری و هنری هستید، از آن ها برای چیدمان نشیمن تان کمک بگیرید. مبل L شکل در این اتاق در میان دیوار ناپدید شده و فرصت جلوه گری را به آثار هنری و دکوری بخشیده است. پوف ها نیز به هیجان اتاق افزوده اند.

 

منبع : chidaneh.com