آموزش کشیدن چند نوع خط چشم زیبا | 2016-2017

راهنما کشیدن خط چشم ورژن 2016

در “آرایش چشم” ها چیزی به اندازه “خط چشم” به چشم ها جلا نمی دهد.راهنمای کشیدن خط چشم ورژن 2016 هم جزو مواردی است که در زندگی حتماً باید یاد بگیرید.

چند تا مورد هستند که هر خانمی باید (تاکید می کنم باید) آنها را بداند مانند: چطور یک فنجان چای خوب درست کند، چطور روسری شان را درست و زیبا ببندد و چطور خط چشم بکشد. در مورد نکته ی آخر، ما به شما یاد می دهیم. سایر موارد هم پای خودتان!

خط چشم کلاسیک

کلاسیک

این خط چشم مناسب روز است. یک آرایشِ چشم ملایم و ظریف را بدون اینکه تو چشم باشد به شما می دهد. برای کشیدن این خط چشم تنها به یک مداد چشم مشکی یا قهوه ای تیره نیاز دارید.

برای کشیدنِ آن از گوشه ی داخلیِ چشم شروع کنید و به سمت لبه ی بیرونی یک خطِ نسبتاً ضخیم بکشید.

خط چشم گربه ای

گربه ای

خط چشمی مناسب برای بیرون رفتن با دوستان و تفریح است. می توانید با این خط چشم و یک رژ لب قرمز و یک کت چرم، ظاهری متفاوت داشته باشید. این خط چشم را معمولاً با خط چشمِ مایع می کشند.

از یک چسب نواریِ کاغذی استفاده کنید و به شکلِ مدلی که می خواهید خط چشم تان را بکشید، نوار چسب را نیز همانگونه روی پلک تان بچسبانید. خط چشم مایع را از گوشه داخلی چشم شروع کرده و در امتدادِ چسب نواری پیش بروید. خط چشم گربه ای باید کلفت و ضخیم باشد. در نهایت وقتی خشک شد نوار چسب را بکنید.

خط چشم سفید

سفید

این آرایش چشم مناسب جشن ها و قرارهای شبانه است و باعث می شود چشمانتان بزرگ تر به نظر بیاید و توجه بیشتری جلب کند. با یک مداد چشم سفید می توانید این خط چشم زیبا را بکشید.

از گوشه داخلی چشم تان تا انتهای پلک و مژگان تان بکشید. فقط مراقب باشید روی مژه های ریمل دارتان نروید که ممکن است مانند روح! جلوه کنید.

خط چشم دودی

دودی

این خط چشم برای قرار و ملاقات های کاری بسیار مناسب است. این خط چشم به تنهایی باعث می شود صورت تان متفاوت و خاص شود. پس سعی کنید باقی آرایش تان ملایم باشد. یک سایه چشم تیره و یک قلم موی زاویه دار آماده کنید.

قلم مو را در آب نم دار کنید و در پودر سایه فرو ببرید. بالای مژه های بالا و زیر مژه های پائین خط بکشید. سپس با نوک انگشت آنرا پخش کنید.

خط چشم متالیک

متالیک

این مدل خط چشم فقط برای مهمانی های شام ساخته شده، چون در عین اینکه آرامش بخش است جنبه ی زیبایی هم دارد. برای کشیدن آن به یک مداد چشمِ نقره ای، برنزه و یا طلایی نیاز دارید.

از گوشه ی داخلیِ زیر چشم تان یک “خط چشم” بکشید و به سمت بیرونِ چشم یک خط ضخیم بکشید.

خط چشم لایه ای

لایه ای

به جشن عروسی دعوت شده اید و نمی دانید چطور چشم تان را آرایش کنید؟ هیچ مدلی بهتر از خط چشم لایه ای پیدا نمی کنید. با این خط چشم چندین سال سن تان جوان تر می شود. برای این مدل به خط چشم مایع به رنگ های مشکی و نقره ای نیاز دارید.

روشی که برای کشیدن خط چشمِ گربه ای را گفتیم برای این مدل نیز تکرار کنید و سپس بالای آنرا با خط چشم نقره یک خطِ نازک بکشید.

منتظر نظر و پیشنهاد شما درباره راهنما کشیدن خط چشم ورژن 2016 هستیم.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : http://jashnname.com