flower design with crystal آموزش طراحی گل با کریستال

 

لوازم مورد نیازساخت گلهای کریستالی:

1- مهره های مختلف کریستالی

2- سیم

3- نوار گاترین

 

1- یک مهره کریستالی ریز داخل سیم شماره 5 کرده و دو طرف سیم را به هم تاب دهید با فاصله ی چند سانتی متر یک مهره ی درشت تر داخل کرده و تاب دهید.

 

flower design with crystal 1 آموزش طراحی گل با کریستال

 

2- مهره های دیگر از مدلهای متنوعی که در اختیار دارید را به همین صورت آماده کنید و بعد تمام سیم ها را با گاترین قهوه ای ساقه پیچی کنید.

 

3- برای درست کردن گل مینا مهره ی درشت روشن اشک مانند را داخل سیم کرده و دو سر سیم را دوبار تاب دهید، یک سر سیم را به صورت زیر و رو از ما بین مهره ها عبور دهید تا محکم شود برای وسط گل هم از یک مهره درشت استفاده کرده و داخل سیم بتابانید.

 

4- برای مونتاژ گل روی ساقه از شاخه های کوچکی که آماده کرده اید استفاده کرده و آن ها را روی یک ساقه با نوار گاترین قهوه ای بگیرید.

 

flower design with crystal 2 آموزش طراحی گل با کریستال

 

شاخه های انگور

برای بعضی از شاخه ها می توانید به جای گل از انگور استفاده کنید.

1- سیمی به طول 1متر انتخاب کرده و 1کریستال را در مرکز قرار داده به اندازه ی 3سانتی متر سیم را دور خود تاب دهید از کریستال استفاده کنید که سوراخ آن در یک سمت است.

2-  برای ردیف دوم یک کریستال دیگر داخل سیم کرده و تاب دهید به طوری که کوتاهتر از کریستال قبلی بایستد و یکبار دیگر این کار را با سمت دیگر تکرار کنید.

3- دو رشته سیم را به 3سانتی متر به هم تاب دهاد و دوباره از این قسمت 5کریستال به صورت تک تک ببافید به طوری که کوتاهتر از قبل بایستد و دو سر سیم را به هم تاب دهید تا 3سانتی متر و مانند مراحل قبل تکرار کنید(می توانید یک سبک هم در بالای انگور استفاده کنید).

flower design with crystal 3 آموزش طراحی گل با کریستال

 asemooni.com