همه روبان های پارچه ای که در جعبه خیاطی دارید را می توانید به صورت مرتب در جعبه بچینید و دنباله آنها را از در جعبه بیرون بگذارید تا دسترسی و استفاده آسان تری داشته باشد. با این کار دیگر روبان ها کثیف هم نمی شوند.

 

آموزش درست کردن جای روبان,آموزش درست کردن جعبه

آنچه شما نیاز دارید:

 

جعبه کفش
میله چوبی باریک (حدود دو سانتی‌متر بلندتر از طول جعبه)
مداد / خودکار
قیچی
یک عدد دکمه 2.5 سانتی‌متر + یک عدد دکمه کوچک به اندازه قطر میله چوبی
چسب
پارچه، رنگ یا کاغذ کادو برای تزئین در جعبه

روش ساخت:
1. در قسمت عرض جعبه، درست در مرکز نقطه ای بکشید. از بالا هم مرکز صفحه را مشخص کنید. دونقطه بالا و پایین را با دو خط با فاصله 1.5 سانتی متر به هم وصل کنید. در انتهای خطوط هم جایی برای ورود میله چوبی ترسیم کنید. (همانند تصویر)

2. با قیچی یا کاتر خط هایی که ترسیم کرده اید را برش دهید.

3. دکمه ها را به دو سر میله با چشب بچسبانید.

4. رول های روبان را از میله عبور دهید. سپس میله را درون پایه هایی که در جهبه برش داده‌اید، قرار دهید.

5. درب جعبه را به دلخواه خود تزئین کنید. می توانید با پارچه های طرح‌دار آن را بپوشانید و با چسب در جای خود محکم کنید. یا از کاغذ کادو استفاده کنید. حتی می توانید سطح آن را با رنگ بپوشانید. انتخاب آن به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 

bartarinha.ir

 

 

 

کلید واژه ها: آموزش تصویری درست کردن جای روبان با جعبه کفش آموزش تصویری درست کردن جای روبان با مواد بازیافتی ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی،ساخت کاردستی با مواد بازیافتی آموزش تصویری،هنر در خانه،کاردستی جالب،جعبه خالی کفش آموزش تصویری درست کردن جای روبان با جعبه کفش آموزش تصویری درست کردن جای روبان با مواد بازیافتی ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی،ساخت کاردستی با مواد بازیافتی آموزش تصویری،هنر در خانه،کاردستی جالب،جعبه خالی کفش آموزش تصویری درست کردن جای روبان با جعبه کفش آموزش تصویری درست کردن جای روبان با مواد بازیافتی ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی،ساخت کاردستی با مواد بازیافتی آموزش تصویری،هنر در خانه،کاردستی جالب،جعبه خالی کفش