شرکت اشترومن (Straumann)، برند شناخته شده‌ی جهانی در تولید ایمپلنت‌های دندانی است که تمرکز خود را روی سه حوزه ایمپلنت، دندانپزشکی ترمیمی و بازسازی بافت‌های دهان گذاشته است. این کمپانی از سال ۱۳۷۳ از طریق شرکت‌های نمایندگی در ایران حضور داشته است، اما از دی ماه ۱۳۹۵ دفتر فروش خود در تهران با نام شرکت اشترومن خاورمیانه، را افتتاح کرده است. این شرکت بر آن است تا برای توانمندسازی بیش‌تر دندانپزشکان ایرانی در محل برگزاری کنگره پریودونتولوژی، کارگاه‌هایی با اهداف زیر برگزار کند. این دوره‌ها در پی حضور مستقیم اشترومن در ایران برای معرفی محصولات و راهکارهای درمانی نوین اشترومن در سطح جهان است.

کارگاه‌های آموزشی اشترومن در کنگره بین‌المللی پریودنتولوژی

این کارگاه‌ها برای شرکت‌کنندگانی که از پیش ثبت‌نام کرده باشند، با تخفیف ویژه برگزار خواهد شد. در انتهای دوره مدرک مورد تایید اشترومن سوییس به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

در گذشته، درمان ایمپلنت تنها برای بیماران بی‌دندان مورد استفاده قرار می‌گرفت. در این افراد مسئله استتیک (زیبایی) مطرح نبود و تنها عدم توانایی جویدن و نداشتن کارایی کافی شکایت اصلی بیماران بود. به تدریج تعداد بیمارانی با بی‌دندانی جزئی که متقاضی درمان ایمپلنت بودند افزایش یافته و مسئله استتیک در ایمپلنتولوژی مطرح و قرار دادن ایمپلنت در ناحیه قدامی خواسته اصلی بیماران گردید.

پروفسور اصغر میرعمادی نماینده ITI (گروه بین‌المللی ایمپلنت) در ایران و دکتر حسن بهناز سخنرانان این کارگاه هستند. در این سخنرانی، جایگذاری ایمپلنت تک واحد در ناحیه زیبایی و مباحث تئوری مربوط به آن مطرح می‌شود و در ادامه پیرامون چالش‌های این موضوع جلسه پرسش و پاسخی برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی با هدف “زیبایی در درمان مقرون به صرفه‌ی بیماران بی‌دندان با ایمپلنت”   در تاریخ ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح

معمولا ساده‌سازی درمان و کاهش هزینه‌های ایمپلنت منجر به کاهش زیبایی در نتیجه پایانی می‌شود. در این جلسه یک رویکرد ساده ارائه می‌شود که شامل آنالیز دقیق قبل از عمل، کاهش تعداد ایمپلنت‌های استفاده شده (دو ایمپلنت دیستال اغلب زاویه دار) و یک مرحله پروتزی ساده برای به حداقل رساندن تأثیرات جراحی و هزینه‌ها و در عین حال بالا بردن زیبایی پایانی است که منجر به افزایش رضایت بیمار می‌شود.

اجزای Straumann Pro-Arch  به دندانپزشک اجازه می‌دهد، پیچیدگی کلی درمان را بدون اینکه در نتیجه پایانی تاثیری بگذارد، کاهش دهد.

دکتر سِرجیو پیانو از ایتالیا فلوی ITI و عضو فعال SIO (انجمن استئواینتگریشن ایتالیا) و  IAED (آکادمی زیبایی دندانی ایتالیا) که مقالات فراوانی در زمینه ایمپلنت منتشر کرده است، سخنران این کارگاه تخصصی اشترومن می باشد. در این دوره دکتر سرجیو پیانو درباره راهکارهای نوین از جمله روش خاص اشترومن در مورد درمان مقرون به صرفه بیماران بی‌دندان صحبت خواهند کرد. این دوره بر تشخیص و طرح درمان، پروتکل‌های پروتز، جراحی و لابراتواری تاکید می‌کند. در طول سخنرانی، معرفی مجموعه وسیعی از موارد بالینی موفق، اثربخشی این رویکرد را نشان می‌دهد.

کارگاه آموزشی با هدف “چگونگی دستیابی به نتایج قابل پیش بینی بهینه در شرایط بالینی چالش برانگیز” در تاریخ ۲۷ مهر ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶

پروتکل‌های درمانی جدید برای پاسخگویی به انتظارات بیماران همواره به‌دنبال بهبودی و بازسازی استخوان در زمان کوتاه‌تر هستند. دکتر سرجیو پیانو در کارگاه تخصصی اشترومن درباره یکی از چالش‌های درمان ایمپلنت در موارد بالینی خاص صحبت خواهند کرد. در این کارگاه آموزشی پروتکل‌های جایگذاری و بارگذاری فوری، شرایط بالینی لازم برای بهترین نتایج با توجه به نوع ایمپلنت تجزیه و تحلیل می‌شوند. علاوه بر این، اجزای پروتزی متعدد به منظور افزایش و بهبود بارگذاری فوری و همچنین افزایش تعداد گزینه‌های درمانی پروتز ارزیابی خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و دریافت جزئیات مربوط به کارگاه‌ها می‌توانید به کانال تلگرام اشترومن مراجعه کنید و یا با بخش پشتیبانی فروش شرکت اشترومن خاورمیانه به شماره 88874487 تماس بگیرید.

جهت ورود به کانال تلگرام اشترومن اینجا کلیک کنید

 

پایان / رپورتاژ