بافتنی بچه گانه | دامن های بافتنی مجلسی،کلاه بافتنی،پتوی بافتنی نوزاد ،ژاکت کلاه دار پسرانه

 

نی نی یاری ، محیا امیری : بافتنی کودک نسبت به سایر مدل های بافتنی طرفداران بیشتری دارد. لباس های بافتنی های کودک اینقدر زیبا و فانتزی هستند که همه از دیدن آن ها لذت می برند، برخی از مدل های آن به سادگی بافته می شود و زمان زیادی احتیاج ندارد. برای مثال یک نمونه پاپوش را در کمتر از دو ساعت می توان بافت .

خیلی از مادر های باسلیقه علاقه دارند که در دوران بارداری برای نوزاد در راه خود لباس های زیبای بافتنی تهیه کنند. و یا مادربزرگ هایی که علاقه دارند به نوه های خود لباس های بافت دست خودشان را هدیه بدهند.

FabArtDIY-Crochet-dress-set-free-pattern2

Baby-Boy-Crochet-Layette

بافتنی کودک : پیراهن دخترانه 

پیراهن های قلاب بافی از جمله لباس های زیبایی است که اگر کوچولوی شما دختر باشد می توانید برای بافتن آن دست به کار شوید . برای دیدن آموزش بافت پیراهن زیر به مطلب آموزش بافت پیراهن دخترانه  مراجعه کنید.

Girls-clothes-knitting-1

 

بافتنی کودک : ژاکت کلاه دار پسرانه 

آیا دوست دارید که ژاکت زمستانی کودکتان را خودتان ببافید؟ می توانید آموزش بافت این مدل ژاکت کلاه دار را در مطلب  آموزش بافتنی لباس کودک ، ژاکت کلاه دار   پیگیری کنید.

 

آموزش بافتنی لباس کودک

 

 بافتنی کودک : پتوی بافتنی نوزادی 

پتوی نوزادی از دیگر بافتنی هایی است که بسیاری از مادران برای سیسمونی نوزاد و یا کودک خودتهیه می کنند. بافت پتوی نوزادی معمولا ساده است و باید از کاموای بسیار نرم تهیه شود. در اینجا آموزش یک مدل پتو با استفاده از الگوی  یک موتیف را آماده کرده ایم .

 

crochet-ganny-square-pattern01

crochet-ganny-square-pattern04

crochet-ganny-square-pattern13

 

نمونه هایی دیگر از پتوی بافتنی نوزاد 

عکس های زیر  از مطلب مدل پتوی بافتنی نوزادی انتخاب شده است با کلیک روی مطلب آلبوم کامل پتوهای نوزادی را مشاهده کنید.

 

Baby-Blankets8

Baby-Blankets11

 

بافتنی کودک ، مدل کلاه بافتنی کودک

کلاه از ابتدایی ترین بافتنی هایی که اگر حتی در بافتنی مبتدی باشید  با کمی تمرین می توانید آن را ببافید. در بخش بافتنی سایت نی نی یاری می توانید انواع کلاه های بافتنی به همراه آموزش بافت آنها را مشاهده کنید. در ادامه عکس هایی از مدل های زیبای کلاه بافتنی با ایده های خلاقانه را مشاهده کنید.

 

Cute-Dalmatian-Dog-Baby-Hat

FabArtDIY-Cute-Crochet-Baby-Animal-Hat-Pattern3

crochet-girls-hat4

  بافتنی کودک ، آموزش بافت دامن های بچگانه 

برای بافت این مدل دامن های بچگانه باید اصول نقشه خوانی را بلد باشید.  نمونه های بیشتر آموزش دامن های بافتنی مجلسی را با مراجعه به مطلب  آموزش دامن قلاب بافی بچگانه با نقشه  مشاهده کنید.

 دامن قلاب بافی دخترانه