“مدل شنل و پانچو” | شیک ترین مدل ست لباس با شنل بافتنی | ست لباس زمستانه

مدل شنل دخترانه اسپرت،مدل شنل دخترانه،مدل شنل

اسپرت می‌شوید

1. یکی از ترکیب‌ هایی که می‌ توانید برای آن برنامه‌ ریزی کنید ترکیب شنل‌ هایی از جنس پارچه‌ های پشمی با شلوار است.

مدل شنل دخترانه اسپرت, مدل شنل دخترانه, مدل شنل
در این انتخاب دقت کنید که رنگ شلوارتان نباید به رنگ زمینه یا رنگ اصلی شنل باشد. رنگ شلوار شما بهتر است مثل نمونه پیشنهادی ما یکی از رنگ‌‌های استفاده شده در شنل باشد.این ترکیب به شما اجازه می‌ دهد تا “ترکیب شنل و شلوار” شما تضاد رنگی لازم را داشته باشد.این ترکیب را می‌توانید با یک پوتین بلند هماهنگ کنید، البته یادتان باشد که پوتین‌ های پاشنه بلند انتخاب مناسبی نیستند چون ظاهر شما در نهایت قرار است یک ظاهر اسپرت باشد.


یک پیشنهاد نیمه‌رسمی

2. انتخاب دیگر شما رفتن سراغ شنل‌ های ظریف قلاب‌ بافی شده است.

ترکیب شنل‌ های قلاب‌ بافی شده با دامن همیشه جواب می‌دهد. شما می‌توانید برای رسیدن به این ترکیب یک دامن پشمی مثل نمونه پیشنهادی ما را انتخاب کنید.

مدل شنل دخترانه اسپرت, مدل شنل دخترانه, مدل شنل
– در این ترکیب بهتر است سراغ یک دامن طرح دار بروید که در ترکیب رنگ‌ های آن نشانی هم از رنگ شنل تان وجود داشته باشد.- اگر دنبال یک ترکیب شاد هستید می‌توانید درست مثل نمونه پیشنهادی ما به ترکیب رنگ نارنجی و قهوه‌ای با کمی هم سرمه‌ای فکر کنید. همان‌ طور که می‌بینید رنگ سرمه‌ای در کنار رنگ نارنجی- البته از نوع نسبتا تیره‌اش- ترکیب خوبی می‌سازد.


زيبا و مجلسی3. انتخاب دیگر شما رفتن سراغ پالتو هایی نیم‌ تنه البته با برش‌ نیم‌ کلوش است. جنس این پالتو ها اغلب از جنس پارچه‌ های فوتر است که چندان زمخت نیستند.

– از آنجا که پالتوی شنل مانند شما بدون آستین است، بهتر است در این ترکیب به یک بلوز آستین بلند با یقه ایستاده فکر کنید.

مدل شنل دخترانه اسپرت, مدل شنل دخترانه, مدل شنل
– یک دامن چرم به رنگ دلخواه‌تان- البته کاملا متناسب با رنگ پالتوی شنل مانندی که انتخاب کرده‌اید- در این ترکیب جواب می‌دهد.- همان‌طور که می‌بينید پیشنهاد ما ترکیب رنگ کرم و سبز یشمی است. فقط کافی است برای متفاوت‌ تر شدن به این ترکیب، کمی هم رنگ طلایی اضافه کنید.


رسمی می‌شوید

4. شما حتی می‌توانید از ترکیب یک “شنل بافتنی” با ظاهری نسبتا اسپرت، به ظاهری رسمی برسید!

– برای رسیدن به این نتیجه باید مثل نمونه پیشنهادی ما به ترکیب شنل با دامن فکر کنید. رنگ زمینه شنل را در نظر بگیريد و دامنی ساده به رنگ آن انتخاب کنید. دقت کنید که دامن شما باید عاری از هرگونه طرح و نقش باشد!

مدل شنل دخترانه اسپرت, مدل شنل دخترانه, مدل شنل
– اگر رنگ انتخابی شما مثل نمونه پیشنهادی ما کرم است در انتخاب کیف و کفش و کمربند چرم به رنگ مشکی شک نکنید.- در انتخاب کفش‌ تان بهتر است برای خرید یک بوت ساق کوتاه که زمستان امسال درست و حسابی روی کار آمده‌اند برنامه‌ ریزی کنید.

منبع:ایران مطلب