مطالب مشابه

16 نظر

  1. 11

    حدیث

    سلام من حدیث هستم
    مدتی هست ک دچار درد قفسه سینه در سمت راست بدنم هستم و در شدید در ناحیه دست راست و کتف و گردن سمت راست هستم و بسختی نفس میکشم تپش قلب دارم رفتم دکتر تشخیصشون این بود ک دیسک گردن دارم بارم داروی گاباپنتین رو تجویز کردن بنظرتو تشخیصش درست بوده یا نه
    و این ک من احتمال میدم ک حامله باشم ایا این دارو عوارضی برام بچم نداره

    پاسخ
  2. 10

    اعظم سادات

    اعظم سادات :باسلام دو بار کپسول گاباپنتین ۱۰۰ استفاده کرد م سردرد خیلی شدید گرفتم بیشتر پشت سرم ،دیگه تحمل ندارم البته همرا ه با یک چهارم قرص سیردالود .راهنماییم کنید ممنون

    پاسخ
  3. 9

    علی

    با سلام وعرض ادب …اینجانب حدود یک هفتهاست قرص گاباپنتین ۱۰۰مصرف میکنم وبعد از مصرف سردرد میگیرم لطفا علت سردرد را بیان فرمایید باتشکر

    پاسخ
  4. 8

    علی دردایی

    با سلام من بیماری زونا گرفتم و بخاطر سر درد پزشک معالج کپسول گاباپنتین ۳۰۰ تجویز کرد که هر شب یکعدد میل کنم ۲ شب خوردم ولی شب سوم بر اثر اشتباه ۳ عدد از این کپسول را یکجا خوردم . ایا عوارض دارد? لازم است صبح به پزشک مراجعه کنم? ممنون میشوم فوری راهنمایی فرمایید.

    پاسخ
  5. 7

    زهرا

    سلام داروی گاباپنتین را ۹ساعت قبل از انجام ازمایش خوردن مشکلی ایجاد میکنه در جواب ازمایش ایا؟؟؟

    پاسخ
  6. 6

    علی

    سلام من نزدیک به شش ساله که قرص دراگون میخورم بایدچکارکنم که ترکش کنم ممنون میشم پاسخم.رابدید

    پاسخ
  7. 5

    مهدی تقی زاده

    سلام، در عوارض ذکر شده پارکینسون ۹۶٪ موارد
    منظور چیست؟ آیا در ۹۶٪ موارد پارکینسون ایجاد میکند،؟
    لطفا راهنمائی نمائید

    پاسخ
  8. 4

    پری

    سلام من۴۳ساله هستم حدودا ۱۰ماه به خاطر سر گیجه وسردرد گابا۳۰۰ میل خوردم تقریبا یک ماه هست که دکتر فولوکستین۲۰ میلی راهم استفاده کردم حالا دکتر گفته ،گاما راقطع کنم لطف کنید دستور قطع کردن را به من بگید باتشکر

    پاسخ
    1. 4.1

      سید مهدی

      سلام خانوم پری
      لطفا به هیچ عنوان یکدفعه داروهای مصرفی خود رو قطع نکنید.
      اول دارو های مصرفی خود راتثبیت و ثابت کنید و هر ۲۱ روز یکبار مقدار داروی مصرفی خود را در ضریب ۱/۸ ضرب کنید و آن مقدار را از داروی مصرفی روزانه خود کم کنید و باقیمانده دارو را میل کنید و آنقدر ۲۱ یکبار دارو ها را از فرمول فوق حساب کرده و کم کنید تا داروی مصرفی شما به صفر برسد.اینطوری متابولیسم بدن شما جای خالی دارو را حس نمیکن و زمان لازم برای ترمیم خود دارد و بدون اینکه شما کوچکترین اذیتی بشد،دارو ها را تیپر کرده و قطع میکنید.
      التماس دعا

      پاسخ
  9. 3

    ابوالفضل نظری

    با سلام من قبلا متادون مصرف میکردم دوزم دوسی سی درروزبود الان هشت ماه هستش که گداشتم کنار ولی هنوزدرد دارم وعصبی میشم رفتم جای دکتر به من ناپروکسن ۵۰۰وگاباپنتین۴۰۰وقرص خواب کلونازپام ۱تجویزکرده از۱۸/۱۲/۱۳۹۵دارم میخورم هردوازده ساعت یک چندروزی نخوردم ولی دیدم پاهام دردمیکنه لطفان راهنمایی کنید ممنون میشم مرسی تشکر

    پاسخ
    1. 3.1

      سید مهدی

      سلام دوست عزیزم
      شما به خاطر مصرف متادون و دیگر قرص ها که از خانواده باربیتوراتها و بنزو دیازپین ها هستند،سیستم دستگاه ایمنی خودتون رو دچار تخریب جدی کردید.هر چقدر دکتر بروید و قرص های دیگری بخورید وضع جسمی شما بدتر میشود و اگر یکدفعه دارو ها را قطع کنید دچار تشنج شدید و افسردگی میشوید.
      لطفا به مرکز درمانی کنگره۶۰ مراجعه کنید تا طی ۱۱ ماه سیستم ایمنی بدن شما را ترمیم کنند.
      این مرکز رایگان میباشد و شما فقط پول دارو مصرفی خودتون که روزی ۲ یا ۳ هزار تومان در ابتدا است و بعد از ۳ ماه به زیر ۱۰۰۰ تومان میرسد را پرداخت میکنید.
      صد در صد تضمینی و بدون حتی ۱ دقیقه بستری درمان میشوید.کارت دارمان به شما میدهند تا پلیس در سراسر دنیا و هیچ ارگانی برای شما ایجاد مشکل نکند و با احترام با شما برخورد کند.
      و…….
      بعد از ۱۱ ماه سیستم ایمنی و بدن شما مانند روزی که از مادر متولد شدید پاک و سالم میگردد و حتی به مراتب از قبل مصرف متادون و …. سالم تر و شاداب تر خواهید شد.
      بعد از ۲۰ سال فعالیت کنگره ۶۰ و درمان چند میلیون بیمار از کشور های آمریکا و انگلیس و خیلی از کشور های اروپایی برای آموزش به دانشگاه کنگره ۶۰ آمده اند و در حال دوره دیدن و یادگیری هستند.
      نام کنگره۶۰ را در گوگل سرچ کنید و حتما سریعا مراجعه کنید تا بیشتر از این دچار آسب دیدگی نشوید.
      التماس دعا
      سید مهدی

      پاسخ
  10. 2

    Soheil

    سلام من ۱۷ سالمه هیچ بیماری ندارم و فقط برای سرگیجش ۲ سال مصرف کردم گابا ۴۰۰ رو الان اگه یهویی با اینکه هیچ بیماری نداشتم ترک کنم مشکلی واسم پیش نمیاد؟ البته با این دو سالی ک پشت هم مصرف کردم تمام بدنم شروع به لرزش و هیچ فکری دیگه ندارم خلاصه بگزریم فقط میخواستم ببینم ترک یهوییش مشکلی نداره؟

    پاسخ
    1. 2.1

      سید مهدی

      سلام سهیل عزیز
      به هیچ عنوان یکدفعه قطع نکن،مگه یکبار خوردی که یکدفعه قطع کنی؟اگر یک دفعه دارو رو قطع کنی دچار تشنج و پارکینسون و افسردگی میشوی که بعد چند وقت تحملت تموم میشه و دوباره به دارو رجوع میکنی اما با مقدار مصرفی یا دوز بالاتر و بیشتر،که خیلی خطرناک.
      اول مقدار دارو مصرفی خودت رو تثبیت کن یعنی بدون چند تا در روز مصرف میکنی نرمال هستی و این مقدار رو ۲۱ روز ادامه بده و بعد از ۲۱ روز مقدار داروی مصرفی خودت رو در ضریب ۱/۸ ضرب کن و به اندازه جواب بدست آمده دارو رو کمتر مصرف کن،هر ۲۱ روز یکبار اندازه مصرف داروی خودت رو با این فرمول حساب کن و کمتر مصرف کن تا با صفر برسی.اینطوری هیچ مشکلی نخواهی داشت و هیچ وقت تا آخر عمر به دارو رجوع نخواهی کرد.
      التماس دعا

      پاسخ
  11. 1

    سمانه

    باسلام.من بعد از عمل پلاتوی تیبای زانوم که بی حسی از کمر بود دچارگرفتگی عضلات شدید گردن شدم چندبار دکتر رفتم متوکاربامول تجویز کردن الان ۳۵ روزمیگذره خوب نشدم ولی بهتر شدم زیاد نمیتونم بشینم همش دراز میکشم .مدت یه هفته هست که سمت چپ بدنم ازصورت تا پام وقتی عصبی یا ناراحت میشم کلن بی حس میشه انگار که امپول بی حسی به دندون بزنن اونطوری .دکترمغزو اعصاب رفتم بعد از ام ار ای از مغزمو گرفتن نوارمغزی گفتن سالمی ونظرشون این بود از استرس زیاد اینطوری شدم قرص گابا پنتین۱۰۰ و والپروات سدیم ۲۰۰ تجویز کردندوروز خوردم کلن در طول دو شبانه روز ۵ ساعت تونستم بخابم بی خاب شدم بدحوری رفتم دوباره برام گاباپنتین ۳۰۰ نوشت و قرص زولپیدم ۵نوشتن هر شب نصفشو بخورم .خیلی نگرانم از عوارض داروها.ینی لازمه واقعا اینا واسه من گردنمو بی حسی اندامه چپم بارفیزیوتراپی خوب نمیشه .قبل عمل تا به حال اینطوری نبودم ولی کلن استرس زیاذ دارم.خاهشن راهنمایی کنید که چکارکنم.۲۸ سال سن دارم و خانم هستم

    پاسخ
    1. 1.1

      مسعود

      سلام معمولا سردرد وضعیتی بعد از بی حسی نخاعی چند روزی طول می کشه که در حالت نشسته وایستاده سر درد ویا اسپاسم گردن ایجاد میشود.و درمان استفاده زیاد مایعات ومسکن می باشد. شما شکم تان را با شال یا روسری محکم ببند . اگر بعد از نیم ساعت ایستاده سر درد یا گردن درد نداشتی. احتمال داره مربوط به بیحسی باشه در این صورت به متخصص بیهوشی مراجعه کن. سلامت باشید

      پاسخ
    2. 1.2

      سید مهدی

      سلام خانوم سمانه
      اول اینکه هر سه روز یکبار یک آمپول متو کاربامول بزنید و به فیزیو تراپی و ورزش بپردازید.
      دوم دارو های شما اصلا برای درمان این موارد کاربرد ندارد و فقط برای آرام کردن شما و ااز بین بردن استرس به شما تجویز شده که بعد از یک مدت موتاه اگر همچنان مصرف کنید سیستم ایمنی و دفاعی بدن شما رو دچار تخریب میکنه و ضعیف میشید.
      لطفا سعی کنید آرامش خودتون رو حفظ کنید واینقدر به خاطر نگرانی به پزشک مراجعه نکنید که به خاطر استرس به شما از این قبیل دارو ها تجویز کنند.
      دارو های گابا و والپروات سدیم و بقیه را تثبیت و یا ثابت کنید که چه مقدار مصرف میکنید و ۲۱ روز همان اندازه مصرف کنید و بعد ۲۱ روز مقدار داروی مصرفی خودتون رو طبق فرمول در ضریب ۱/۸ ضرب کنید و طبق جواب،آن مقدار را از داروی مصرفی خودتون کم کنید و باقیمانده را ۲۱ رو مصرف کنید و هر ۲۱ روز یکبار طبق فرمول حساب کنید و اندازه داروی باقیمانده مصرف کنید تا داروی مصرفی شما به صفر برسد.
      اینطوری بدن شما تغیرات را احساس نمیکند و به راحتی درمان خواهید شد.
      پزشکان فقط راه را به انسان نشان میدهند و در مانگر اصلی خود انسان است خواهر عزیزم.لطفا با ایمان راسخ به خداوند طبق پروتکل ارسالی عمل کنید و با راز و نیاز با خالق مطلق به آرامش خود کمک کنید.
      التماس دعا.

      پاسخ

سوال یا نظر شما چیه ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا در صورت باز نشر مطالب ، همان منبع اشاره شده در پايان هر مطلب را به عنوان منبع ذكر كنيد*** فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است***